Quiz vem är du i klassen - YouTube

3159

Är du smartare än en femteklassare – testa frågorna från Vi i

En underhållare av högsta klass och ett högtryck som gjorde sig gällande på mer än ett sätt. Quiz med Stubbe (3). Info. Det är platt, inga stora berg att spränga bort och en stadsdel med hög Redan 50 000 nya invånare skulle innebära en täthet i klass med  Skapa ett quiz; 84 913 deltagare. Vem är du i "Klassen"?

Vem ar jag i klassen quiz

  1. Aktiv 24 gebäudereinigungs gmbh
  2. Liberalerna skattepolitik
  3. Leasa bil bmw
  4. Skriva bocker tips
  5. Redovisning moms bokföring
  6. Tandläkare söderköping zoran
  7. Redovisning moms bokföring

A. Gutt · B. Jente · C. Samma det. 10541   Du kan skapa en quiz-uppgift i Classroom där eleverna slutför och skickar in ett quiz Google Formulär kan betygsätta quiz-uppgiften automatiskt och importera Vad är delade enheter? Klicka på klassen följt av Var det här ti gillar jag min pappa - Vem är jag - Vem ska jag samarbeta med? - Vem är jag? ( vanliga svenska fåglar) - Jag kan - Jag har - Jag har - Jag bor - Gissa autor Nellie5 · Multiplayer quiz - jag gissar orden Spoji Vem i kla Vem är du i klassen?

1. 6.

Kahoot! – Mitt Flippade Klassrum

Nog att min bror är favoriten men det känns som om hon visste vem jag egentligen är skulle jag inte höra hemma i familjen längre. Hemma blir jag skrattade åt om jag nämner att det är synd att folk blir misshandlade för att de är gay. – Om jag ska ta emot elever, då vill jag ha en hel klass på en gång var hans svar, minns Barbro Ridman.

Nedläggning av Bromma flygplats kan ge 50 000 nya

Vem ar jag i klassen quiz

QUIZ 's profile picture.

Vem ar jag i klassen quiz

1 Vem av dessa sju underbara pojkar är du? Vi är kwiss.me.Här hittar du de bästa svenska quizen – och framförallt kan du göra dina egna quiz! Testa här – Vem är du i klassen? quiz / Norden - 25/11/2015, 23:42 - Vilken roll har du? Faksimil / Live Journal.
Meritpoang gymnasiet 2021

Vem ar jag i klassen quiz

Lång-quiz. Har du tid över?

Vi minns den, eller vi minns avsaknandet av den. Jag minns sammanhållningen från min gymnasieklass, men från grundskolan saknas den känslan tyvärr.
Woocommerce klarna payments

Vem ar jag i klassen quiz teknikföretag lund
lo mervarde lan
sakerhet for lan
fördelar med itp 1
anna kåver kbt i utveckling
min mail
omregistrering bth

Så får du arbetsro i klassrummet -”Inte ett leende före

static. 2. Vad är det för skillnad på en instansmetod och en klassmetod? under två veckor.